سئو وب سایت

سئو وب سایت توسط تیم آکادمی محمد بوستانی طبق مراحل زیر صورت میگیرد

مرحله اول

تجزیه تحلیل و جمع آوری اطلاعات رقبا

در مرحله نخست، شما به یک مشاور خوب و مطمئن نیاز دارید. تیم متخصص آکادمی محمد بوستانی در این مرحله اطلاعات مورد نیاز در مورد کسب و کار شما را جمع آوری کرده و با طرح پرسش هایی، شما را برای داشتن سئو وب سایتی ایده آل یاری می نماید.

 

مرحله دوم

تحقیق کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت شما

پس از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز درباره کسب و کار شما و رقبا در این مرحله انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای وب سایت شماست. انتخاب کلمات کلیدی هدفمند می تواند تاثیر مستقیمی در رسیدن به اهداف کسب و کار شما داشته باشد، تیم آکادمی محمد بوستانی با تجربه زیاد خود در زمینه سئو و بهینه سازی سایت بهترین کلمات کلیدی رو برای شما انتخاب میکند و در طول پروژه آنها رو بهبود و توسعه میدهد.

انتخاب کلمه کلیدی وب سایت
سئو onpage

مرحله سوم

بهینه سازی ساختار سئو داخلی سایت از نظر فنی و محتوایی

در این مرحله ساختار سئو داخلی وب سایت شما بررسی میشود و بعد از بررسی نوبت به اصلاح موارد مهم سایت از نظر فنی و محتوایی میرسد که باید استاندارد سازی شوند. سئو OnPage  تمرکز بر محتوای داخلی سایت دارد. موارد مهم در سئو داخلی عبارتند از:لینک های داخلی، ساختار آدرس صفحات، انتخاب نام و صفت مناسب برای تصویر (Alt Tags)، تگ های هدینگ، کلمات کلیدی، سرعت سایت و…

مرحله چهارم

 استفاده از ابزارهای مناسب برای آنالیز سئو سایت

استفاده از ابزارهای سئو با هدف شناسایی مشکلات و بهبود وضعیت سایت صورت می گیرد. کارشناسان آکادمی محمد بوستانی از طریق ابزارهای روز در دنیا، فرآیندهای بهبود سایت را در دستور کار قرار می دهند. 

ابزارهای آنالیز سئو سایت
تولید محتوا سئو شده

مرحله پنجم

تولید محتوای سئو شده

سئو و بهینه سازی سایت اگر با محتوای سئو شده همراه نباشد تاثیر زیادی نخواهد داشت. یکی از موارد مهم در سئو وب سایت تولید محتوای با کیفیت است که میتواند تاثیر زیادی در رتبه سایت شما داشته باشد.

شما عزیزان میتوانید برای انجام سئو وب سایت در کرج به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و درخواست مشاوره رایگان سئو وب سایت خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.